אמא וארבעת ילדיה • "אחד האירועים היותר מזעזעים שפגשנו"

בנצי לייזרוביץ 9 Comment on אמא וארבעת ילדיה • "אחד האירועים היותר מזעזעים שפגשנו"

ארבעה צוותי כבאות והצלה שהוזנקו למקום, הגיעו לזירה תוך זמן קצר מאוד והבחינו בעשן קל הבוקע מדירה נעולה בקומה השישית • הם נכנסו לדירה דרך המרפסת, ונתקלו בגופת אישה מוטלת על הרצפה ללא רוח חיים (ללא פגיעות אש ועשן)

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבכי ובלב קורע הוציאו מתנדבי זק"א את גופות בני המשפחה שנספו בשריפה בדירה בדרך חברון בירושלים, גופה אחר גופה ס"ה: 5 גופות. תמונתו של קמב"צ זק"א בנצי אוירינג כשהוא מוציא את הגופות בידיו התפרסמו בכל התקשורת.

בכיבוי איש סיכמו אמש את האירוע וספרו כי בסביבות השעה 16:30 התקבל דיווח בחדר המבצעים של כבאות והצלה תחנת ירושלים על עשן העולה מדירה ברחוב דרך חברון.

ארבעה צוותי כבאות והצלה שהוזנקו למקום, הגיעו לזירה תוך זמן קצר מאוד והבחינו בעשן קל הבוקע מדירה נעולה בקומה השישית. לוחמי האש נכנסו לדירה דרך המרפסת, ונתקלו בגופת אישה מוטלת על הרצפה ללא רוח חיים (ללא פגיעות אש ועשן).

לוחמי האש נכנסו לדירה והחלו בסריקות, לאחר זמן קצר, הגיעו לחדר נעול ממנו יצא עשן סמיך, הצוותים פרצו לחדר, שהחל לבעור עם פתיחתו בעוצמה רבה. על הרצפה איתרו הצוותים ארבעה ילדים בני מספר שנים ועד 12 שנים, שנפגעו קשות מהאש והעשן.

לוחמי האש חילצו באופן מיידי את הילדים לשם ביצוע פעולות החייאה, אך למרבה הצער, עקב הפגיעות הקשות מהם סבלו הילדים, מותם נקבע ע"י מד"א בתוך זמן קצר.

במקביל לחילוץ הילדים, המשיכו לוחמי האש בביצוע סריקות לאיתור לכודים פוטנציאלים נוספים, כיבוי מוחלט של האש, ושחרור עשן מהדירה והבניין.



9 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    בד"ה.
    נשמע שהיה שם משהו יותר מסתם שריפה!

  2. 7

    מה קרה שם לא מובן איך האישה איתה במרפסת והחדר של הילדים נשרף אולי נכנס מחבל רצח אותם לא

  3. 6

    יש דברים שב"ה לא כותבים ע"ז באתרים החרדים וד"ל……..

  4. 5

    ה' ירחם ,אומרים שהאמא לא הייתה בריאה בנפשה
    והיא גרמה לזה
    הלוואי הלוואי שזה לא נכון כמה מזעזע וכואב!!!

  5. 3

    זה שקוף בכתבה אם תקראו טוב תבינו האישה ל"ע לא בריאה בנפש היא נעלה את ילדיה בחדר והדליקה אותו באש היא התאבדה במרפסת……..ה' ישמרנו, ויתן כוחות נפש לאבא

  6. 2

    מסכנים אמא שלהם שרפה אותם חיים , והיא עצמה הלכה למרפסת והתאבדה